Nog prominenter in Woerden

Op borden langs de wegen in en rondom Het Groene Hart zullen de meesten het al hebben zien staan: “DEJO Schoonmaakorganisatie heet Beercoo Schoonmaakgroep!”. Sinds de overname in 2015 zijn de organisaties druk bezig geweest om achter de schermen van alles te ontwikkelen, met als laatste detail de naamsverandering. Het resultaat? Een nog net zo regionale organisatie die schoon voorop stelt, maar nu met nóg meer oog voor klantbeleving, mensen én plezier!

Schoonmaken met een smile, dat is waar we voor gaan! 

‘Ik heb echt het gevoel dat we klaar zijn’, begint vestigingsmanager Boukje Domburg. ‘We zijn het traject in maart 2015 met DEJO Schoonmaakorganisatie ingegaan als het kleine zusje van Beercoo Schoonmaakgroep en nu zijn we volwassen genoeg om ook dezelfde naam te dragen. Er is in de afgelopen drie jaar achter de schermen ontzettend veel veranderd.’ Toen de vorige eigenaar van DEJO drie jaar geleden met pensioen ging en geen opvolging had, kwam Beercoo om de hoek. Het leek meteen een match made in heaven. ‘Het sloot heel mooi aan. Beercoo zat in en om Lansingerland, Rotterdam en Den Haag. Wij bedienden van Bodegraven tot aan Amersfoort. Iedereen zag daar de potentie van in.’ Ook de culturen van beide bedrijven kwamen al redelijk overeen. ‘Er heerste van beide kanten een aanpakkersmentaliteit, met één uitgangspunt voorop: het moet schoon zijn.’

Lees het hele artikel van Onder Namen in de PDF hieronder: 

OnderNamen Woerden, Lente 2018